5ème set

Quentin Reynaud
Data i hora 06/10/2021 19:30
Seu Institut français y Filmin
Subtítols VOSCAT
Comprar entrada No disponible online

Sinopsi

Amb gairebé 38 anys, Thomas és un jugador de tennis professional que mai ha arribat a destacar. Tot i que, 17 anys enrere, va estar a punt de convertir-se en una gran estrella del tennis, una derrota a les semi-finals el va deixar enfonsat i des de llavors, sempre ha estat entre els últims de la clasificiació. Avui es prepara per jugar el que hauria de ser el seu últim torneig. Però decideix no rendir-se. I portat de sobte per un fort desig de salvar el seu honor, es llança en una lluita titanesca i improbable amb un resultat incert…

Fitxa tècnica

Títol internacional
Final set
Guió
Quentin Reynaud
Repartiment
Alex Lutz, Ana Girardot, Kristin Scott Thomas
Géneros
Drama
Países
França
Any
2020
Durada
105 min

Realización

Quentin Reynaud

Quentin Reynaud (Bordeaux, 1982) és un director, guionista, productor i actor francès. Es forma en clases de comèdia a Nicky Nancels/Atina Production i més endavant al cours Florent. Va debutar en teatre treballant amb diverses companyies d’art dramàtic.

Al 2010 crea la seva productora, Building Films4, i dirigeix el seu primer curtmetratge Course en sac amb Arthur Delaire. L’any següent els dos directors col·laboren de nou al curt Demain c’est la fin du monde i al 2015 al llargmetratge Paris-Willouby, protagonitzat per Isabelle Carré, Stéphane De Groodt i Alex Lutz.

Quentin Reynaud decideix realitzar el seu segon llargmetratge, Cinquième Set, un film sobre el tenis inspirat en part per la seva pròpia experiència (va arribar a ser un jugador classificat a nivell internacional). El film, protagonitzat de nou per Alex Lutz, així com Ana Girardot i Kristin Scott Thomas, i rep suport de la Federació francesa de tenis. Va arribar a gravar-se a les pistes Roland-Garros, una primícia per un llargmetratge.

Filmografia

Paris-Willouby (2015), 5ème set (2020)

Premis i nominacions destacades

Festival del film francòfon d’Angoulême 2020
Festival del film de Zurich 2020

En imatges

Crítiques